پایگاه اطلاع رسانی آیت الله سید محمدتقی آل هاشم

پایگاه اطلاع رسانی آیت الله سید محمد تقی آل هاشم:

امام جمعه موقت تبریز گفت: روز جهانی قدس، نماد استکبارستیزی، وحدت و حمایت از مردم مظلوم فلسطین فارغ از نژاد، مذهب، ملیّت و گرایش های سیاسی است.
 

آیت الله سیدمحمدتقی آل هاشم، امام جمعه موقت تبریز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز که در آستانه فرا رسیدن آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و روز جهانی قدس ترتیب یافت، اظهار داشت: در طول بیش از شش دهه گذشته افراد بسیاری دم از آزادی قدس شریف زده‌اند، اما هیچ کس به اندازه امام راحل در این مسیر مقام و استوار نبوده است.
وی با بیان این‌که رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز همواره مسیر امام خمینی در موضوع فلسطین و مقابله با رژیم صهیونیستی را تداوم بخشیده است، خاطرنشان کرد: تاریخ ثابت کرده، هر کسی که حتی اندکی میان عمل و گفتارش فاصله داشته باشد، میان مسلمانان جهان خود را سرخورده کرده است.
آیت الله آل‌هاشم ادامه داد: با فرمان تاریخی امام خمینی(ره) نهضت اسلامی بزرگ و گسترده‌ای برای رهایی مردم فلسطین از یوغ مستکبران راه‌اندازی شده است و این مهم محقق نخواهد شد مگر به دست خود مسلمانان، هرگونه امیدواری به قدرت های بزرگ و وابسته راه به جایی نخواهد برد.
وی با تأکید بر این‌که قدس، قبله اول مسلمانان جهان و کانون اتحاد اهل توحید است، گفت: آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، نماد استکبارستیزی و مجمع عظیم برائت آزادگان جهان از زورگویی و کودک کشی دژخیمان صهیونیستی، فارغ از نژاد، مذهب، ملیّت و گرایش های سیاسی است.
آیت الله آل‌هاشم با بیان این‌که مردم در این همایش بزرگ بین المللی با مشت های گره خورده و صف های بهم فشرده، از توحش و نسل کشی رژیم صهونیستی و حامیان آن اعلام انزجار می کنند، افزود:  بر اساس فرمایش مقام معظم رهبری؛ اشغال فلسطين از سوی رژيم غاصب صهيونيستي خسارت بزرگي را بر جهان اسلام تحميل كرده و زخم مهلكي را بر پيكر مسلمانان وارد آورده است.
وی با ابراز تأسف از سکوت ننگین مدعیان دروغین حقوق بشر در قبال نسل‌کشی رژیم صهیونیستی در فلسطین گفت: داعیه داران صلح جهانی و دنیای عاری از خشونت، چشم های به ظاهر حقیقت بینشان را به نسل کشی ها، غارت ها، قتل و تجاوزها و اشغالگری های سفاکان صهیونیست بسته اند.
امام جمعه موقت تبریز با بیان این‌که قدس، به عنوان سمبل امت واحده، قلب مسلمین جهان را بهم گره زده است، تصریح کرد: شهرک سازی های نامشروع در اراضی فلسطینی و ادامه اشغالگری، نمی تواند رویای واهی و افسانه ای ارض موعود را برای صهیونیزم غاصب به ارمغان بیاورد./



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

ارسال در تاريخ 31 / 3 / 1396برچسب:, توسط میثم